سخنرانی علمی: آلودگی هوا؛ چالش ها و راهکارهای عملیاتی

air pollution; Operational challenges and solutions

آلودگی هوا؛ چالش ها و راهکارهای عملیاتی روز چهارشنبه، 4 بهمن، 1402 توسط مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری در شهر تهران استان تهران برگزار می شود.

حوزه های تحت پوشش: محیط زیست (عمومی)

برگزار کننده: مرکز پژوهشهای توسعه و آینده نگری
یک صد و پنجاه و پنجمین نشست علمی-تخصصی با عنوان "آلودگی هوا؛ چالش ها و راهکارهای عملیاتی" روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲، از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۱:۰۰، با حضور جامعه علمی، پژوهشی، دانشگاهی، اندیشگاهی، صاحب نظران، مدیران، کارشناسان دستگاه های اجرایی ملی و استانی برگزار می شود. در این نشست مصطفی محقق، هماهنگ کننده ارشد مرکز سازمان ملل متحد برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) به عنوان مدیر علمی نشست و فرزام پوراصغر سنگاچین؛ پژوهشگر و صاحب نظر حوزه محیط زیست و حسن کاوه فیروز؛ رئیس مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند. علاقه مندان می توانند با مراجعه به تالار مجازی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری به نشانی http://connect.mporg.ir/cdrf در این نشست شرکت نمایند.
معرفی سخنرانان: در این نشست مصطفی محقق، هماهنگ کننده ارشد مرکز سازمان ملل متحد برای توسعه مدیریت اطلاعات بلایا در آسیا و اقیانوسیه (اپدیم) به عنوان مدیر علمی نشست و فرزام پوراصغر سنگاچین؛ پژوهشگر و صاحب نظر حوزه محیط زیست و حسن کاوه فیروز؛ رئیس مرکز برنامه، بودجه و فناوری اطلاعات سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سخنرانان در این نشست به ایراد نقطه نظرات خود می پردازند.
درج در سایت: 1 بهمن 1402 - تعداد مشاهده 205 بار