محمدرضا تمنایی فر | سیویلیکا

دکتر محمدرضا تمنایی فر

دانشیار دانشکده علوم انسانی گروه:روان شناسی دانشگاه کاشان

معرفی

استان
اصفهان
شهر
کاشان

سمتهای علمی و اجرایی محمدرضا تمنایی فر در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه کاشان (عضو هیات علمی)

مقالات محمدرضا تمنایی فر در کنفرانس های داخلی

ارتقاء تفکر خلاق در بستر فناوری اطلاعات و ارتباطات
سال 1387
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی و نوآوری ایران
تبیین اهمال کاری تحصیلی بر اساس ابعاد سازش یافته و سازش نایافته کمالگرایی
سال 1391
ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
ارتباط بین پنج رگه شخصیتی و عملکرد تحصیلی دانشجویان
سال 1391
ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
ارتباط میان پیشرفت تحصیلی، مسندمهارگذاری و اهمالکاری تحصیلی در دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه کاشان
سال 1391
ارائه شده در نخستین همایش ملی شخصیت و زندگی نوین
نوع شناسی شبانه روزی و تفاوتهای سبکهای یادگیری و تفکر
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش ملی علوم شناختی در تعلیم و تربیت
آموزش الکترونیکی: ویژگی ها، زیرساخت هاو موانع
سال 1390
ارائه شده در اولین همایش علمی دانشجویان علوم تربیتی ایران
مقایسه بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی و مادران دارای فرزندان عادی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
سازگاری و خرده مقیاس های آن در نوجوانان : مطالعه نقش حمایت اجتماعی
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
نقش عوامل فردی،آموزشگاهی واجتماعی تاثیرگذار برپیشرفت تحصیلی فراگیران
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
رابطه هوش هیجانی با سازگاری اجتماعی در دانش آموزان دبیرستان
سال 1393
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
مقایسه سازگاری مادران دارای فرزندکم توان ذهنی و مادران دارای فرزندان عادی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
بررسی رابطه ی سبک های مقابله با بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
مقایسه سبک های مقابله مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی ومادران دارای فرزندان عادی
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
رابطه بین سبکهای فرزندپروری والدین با بهزیستی روان شناختی در فرزندان
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
بررسی رابطه ی بین سبکهای فرزندپروری والدین با سبکهای پردازش هویت فرزندان
سال 1393
ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری
نقش خودکارآمدی درسازگاری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سال 1393
ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی
رابطه سازگاری تحصیلی و ابزار وجود در دانشجویان
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
رابطه خودکارآمدی و حمایت اجتماعی در دانشجویان
سال 1393
ارائه شده در اولین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
تفاوت های جنسیتی در خودکارآمدی تحصیلی و پیشرفت تحصیلی در دانشجویان
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی روانشناسی و علوم رفتاری
سازگاری اجتماعی ، عاطفی و آموزشی در نوجوانان: مطالعه نقش خودکارآمدی
سال 1393
ارائه شده در دومین همایش ملی پژوهش و درمان در روانشناسی بالینی
خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان و تأثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و علوم تربیتی
تعیین رابطه هوشمعنوی و دینداری دانشجویان دانشگاههای دولتی استان گیلان
سال 1394
ارائه شده در سومین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
مقایسه بهزیستی روانشناختی، استرس شغلی(تنیدگی شغلی)در بین معلمان مدارس استثنایی و عادی شهر اصفهان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس ملی آینده پژوهی،علوم انسانی و توسعه
بررسی رابطه سبک های فرزند پروری و امید در دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی
رابطه سازگاری تحصیلی و خودکارآمدی در دانشجویان
سال 1394
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم تربیتی
بررسی رابطه هوش هیجانی با سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه در دانشجویان دانشگاهکاشان
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
بررسی رابطه هوش فرهنگی با سازگاری دانشجویان با محیط دانشگاه
سال 1394
ارائه شده در کنفرانس سراسری دانش و فناوری علوم تربیتی مطالعات اجتماعی و روانشناسی ایران
تعیین رابطه دینداری و سبکهای پردازش هویت: نقش جنسیت
سال 1394
ارائه شده در دومین کنفرانس بین المللی روانشناسی،علوم تربیتی و سبک زندگی
بررسی رابطه سبک های مقابله و پیشرفت تحصیلی
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران
بررسی رابطه سبک های دلبستگی و سبک های مقابله در دانش آموزان
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران
بررسی رابطه کمالگرایی با اضطراب امتحان
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران
بررسی رابطه باورهای فراشناخت با اضطراب امتحان
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در حوزه علوم تربیتی و روانشناسی و مطالعات اجتماعی ایران
بررسی رابطه ویژگی های شخصیتی و رضایت از زندگی
سال 1395
ارائه شده در کنفرانس سراسری پژوهش های نوین در روانشناسی و علوم اجتماعی
رابطه بین هوش هیجانی و سلامت روان با رضایت شغلی کارگران(مطالعه موردی: شهرستانکاشان)
سال 1395
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی و علوم اجتماعی
بررسی رابطه سبک های فزند پروری و انگیزش پیشرفت در دانش آموزان
سال 1394
ارائه شده در اولین همایش ملی روانشناسی و خانواده
تبیین اهمالکاری تحصیلی براساس صفات شخصیت
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
رابطه مهارت مدیریت زمان با اهمالکاری تحصیلی
سال 1395
ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی روانشناسی، علوم تربیتی و سبک زندگی
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان
سال 1395
ارائه شده در کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم
کیفیت زندگی در بارداری: نقش خودکارآمدی و تاب آوری
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
بررسی رابطه باورهای ارتباطی و دلزدگی زناشویی
سال 1396
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی نوآوری های اخیر در روانشناسی،مشاوره و علوم رفتاری
رابطه راهبردهای یادگیری خودتنظیمی با پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان
سال 1395
ارائه شده در کنگره بین المللی علوم تربیتی و روانشناسی و سبک زندگی سالم
پیش بینی اضطراب سلامت دانشجویان بر اساس منابع کنترل سلامت در همه گیری کووید- ۱۹
سال 1399
ارائه شده در اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹
پیش بینی کیفیت زندگی دانشجویان بر اساس سلامت روان شناختی در همه گیری کووید- ۱۹
سال 1399
ارائه شده در اولین کنگره ملی دانشگاه و کووید - ۱۹
افسردگی، اضطراب و استرس دانشجویان در همه گیری کووید-:۱۹ نقش پیشبین عدم تحمل بلاتکلیفی
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
اثربخشی درمان مبتنی بر تعهد و پذیرش (ACT) بر سکوت زناشویی زنان ناسازگار شهر تهران
سال 1400
ارائه شده در هشتمین کنگره انجمن روانشناسی ایران
پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس شادکامی و خودکارآمدی تحصیلی
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت
پیشبینی پدیده وانمودگرایی براساس عزت نفس و شفقت به خود
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت
پیشبینی پدیده وانمودگرایی بر اساس سبکهای دلبستگی ناایمن
سال 1400
ارائه شده در هشتمین همایش ملی تازه های روانشناسی مثبت
رابطه هوش هیجانی و خود کارآمدی با درگیری تحصیلی با نقش واسطه ای انگیزه پیشرفت
سال 1400
ارائه شده در هفتمین کنفرانس بین المللی روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی
پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس خودکارآمدی تحصیلی و شفقت به خود
سال 1400
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی
پیش بینی شفقت به خود براساس سبک های دلبستگی ناایمن
سال 1400
ارائه شده در سومین کنگره ملی انجمن علمی روانشناسی خانواده ایران - با تاکید بر فضائل اخلاقی در خانواده و ازدواج و چالشهای آن- اولین جشنواره ملی خانواده و ازدواج
پیش بینی بهزیستی تحصیلی بر اساس شفقت به خود و شادکامی
سال 1401
ارائه شده در هشتمین همایش ملی مطالعات و تحقیقات نوین در حوزه علوم تربیتی، روانشناسی و مشاوره ایران
بررسی رابطه سبک اسناد و سازگاری با واسطه گری عزت نفس
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
بیش بینی عزت نفس براساس سبک های دلبستگی ناایمن
سال 1401
ارائه شده در پنجمین همایش بین المللی روان شناسی تربیتی: مداخلات روانی-تربیتی
پیش بینی اشتیاق تحصیلی بر اساس خودباوری و معنا در زندگی
سال 1401
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی تازه های روانشناسی تکاملی و تربیتی
نوآوری آموزشی و تحول در آموزش
سال 1401
ارائه شده در نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی
تبیین خلاقیت با توجه به صفات شخصیت وشیوههای فرزند پروری
سال 1401
ارائه شده در نخستین همایش ملی نوآوری در علوم انسانی و اجتماعی
بررسی رابطه میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی با انزوای اجتماعی و بهزیستی روانشناختی دانشجویان دانشگاه کاشان
سال 1401
ارائه شده در هفتمین کنفرانس ملی نوآوری و تحقیق در مدیریت، روانشناسی و آموزش و پرورش
پیش بینی اشتیاق تحصیلی دانش آموزان براساس میزان استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
سال 1401
ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی ارتباط بین خودباوری با اشتیاق تحصیلی دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در دهمین همایش علمی پژوهشی علوم تربیتی و روانشناسی، آسیب های اجتماعی و فرهنگی ایران
بررسی رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی و شایستگی تحصیلی دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در بیستمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی
رابطه بین شبکه های اجتماعی مجازی با مهارتهای اجتماعی دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در بیستمین کنفرانس ملی روانشناسی، علوم تربیتی و اجتماعی
رابطه بین استفاده از شبکه های اجتماعی با مهارتهای ارتباطی دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در دومین همایش بین المللی علوم تربیتی، مشاوره، روانشناسی و علوم اجتماعی
رسانه و پدافند غیرعامل
سال 1393
ارائه شده در همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی
بازیهای رایانه ای و پدافند غیرعامل
سال 1393
ارائه شده در همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی
فرهنگ از منظر دفاع غیرعامل
سال 1393
ارائه شده در همایش پدافند غیر عامل و علوم انسانی
بررسی رابطه راهبردهای تنظیم شناختی هیجان و تاب آوری با پریشانی روانشناختی در زنان مبتلا به سرطان پستان
سال 1402
ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی
بررسی رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و خودکارآمدی با پریشانی روانشناختی دربیماران مبتلا به سرطان پستان
سال 1402
ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی
تبیین بهزیستی روان شناختی بر اساس تاب آوری و خودکارآمدی در بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر
سال 1402
ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی
تبیین بهزیستی روان شناختی بر اساس انعطاف پذیری شناختی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در بیماران مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر
سال 1402
ارائه شده در چهارمین همایش ملی آسیب شناسی روانی
رابطه بین نیازهای روانشناختی با استفاده آسیب زا از اینترنت در دانش آموزان
سال 1403
ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روانشناسی ،علوم تربیتی ، علوم اجتماعی و علوم انسانی

مقالات محمدرضا تمنایی فر در ژورنال های داخلی

تحلیل جایگاه هوش معنوی در میان مجریان و دریافت کنندگان کتاب درسی دین و زندگی دوره متوسطه
سال 1393
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی
پیامدهای تنبیه بدنی کودکان توسط والدین در محیط خانه و خانواده
سال 1390
ارائه شده در دوفصلنامه حقوق بشر
مقایسه بهزیستی روانشناختی مادران دارای فرزندان کم توان ذهنی و مادران دارای فرزندان عادی
سال 1397
ارائه شده در ماهنامه پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش
مقایسه سلامت روان و کیفیت زندگی در مبتلایان به سندرم روده تحریک پذیر و افراد سالم در شهرستان کاشان
سال 1392
ارائه شده در دوماهنامه فیض
رابطه ذهن‌آگاهی و راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با نشخوار خشم در مرتکبین جرایم خشونت‌آمیز
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی پژوهشی طب انتظامی
پیش بینی عملکرد تحصیلی بر اساس سازگاری (آموزشی، عاطفی و اجتماعی) و صفات شخصیت در دانشجویان
سال 1398
ارائه شده در مجله دانشکده پزشکی مشهد
تحلیلی بر پیامدهای تغییر ساختاری در آموزش ابتدایی از منظر خودپنداره، اخلاق‌مداری، اعتماد و انسجام اجتماعی، و نگرش مثبت به مدرسه در دانش‌آموزان پایه ششم
سال 1398
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
مقایسه کمال‌گرایی و اهمال‌کاری تحصیلی در دانش‌آموزان دارای اضطراب امتحان بالا و پایین
سال 1399
ارائه شده در دوماهنامه فیض
بررسی مقایسه ای تفکر انتقادی و خودکارآمدی دانشجویان رشته های هنری و غیر هنری
سال 1387
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
بازشناسی جایگاه فراموش شده هوش هیجانی در آموزش عالی
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در نظام های آموزشی
پیش بینی سبک های مقابله ای و ابراز وجود بر اساس سبک های دلبستگی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه های کاشان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
نظریه هوش چندگانه و دلالت های آن در طراحی تجارب و فرصت های یادگیری
سال 1388
ارائه شده در فصلنامه اندیشه های نوین تربیتی
تبیین حمایت اجتماعی بر اساس صفات شخصیتی
سال 1394
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده با خودکارآمدی تحصیلی در دانش آموزان
سال 1392
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
بررسی وضعیت طلاق و عامل مرتبط با آن از دیدگاه زوجین متقاضی طلاق
سال 1393
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
پیش بینی مهارت های اجتماعی بر اساس سبک های فرزند پروری
سال 1393
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
تبیین خودکار آمدی تحصیلی بر اساس سبک فرزند پروری و حمایت اجتماعی
سال 1394
ارائه شده در مجله روانشناسی اجتماعی
تبیین اهمال کاری تحصیلی بر اساس ابعاد سازش یافته و سازش نایافته کمال گرایی و جایگاه مهارگذاری
سال 1391
ارائه شده در مجله رویکردهای نوین آموزشی
بررسی مقایسه ای عوامل موثر بر افت تحصیلی دانشجویان مشروط و ممتاز*
سال 1386
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهشهای آموزش و یادگیری
مقایسه ی عملکرد کودکان با و بدون اختلالات یادگیری در آزمون دیداری – حرکتی بندرگشتالت
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه ناتوانی های یادگیری
رابطه فرسودگی تحصیلی با سلامت روان وهوش معنوی
سال 1393
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
برنامه هوش افزایی بر مبنای مولفه های هوش موفق در سه حوزه تصویری، کلامی و عددی و تاثیر آن بر تقویت هوش های چندگانه دانش آموزان ابتدایی
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
ارتباط کمال گرایی، جرات ورزی و میزان سازگاری دانشجویان دختر دانشگاه اصفهان (۹۲-۱۳۹۱)
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
رابطه خودتنظیمی و خودکارآمدی با سرزندگی تحصیلی دانش آموزان: نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی
سال 1401
ارائه شده در مجله مطالعات روانشناسی تربیتی
ویژگیهای روانسنجی نسخه فارسی مقیاس آگاهی از بدن شی انگاشته
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه اندازه گیری تربیتی
رابطه بین تصویر بدن و سازگاری در بیماران مبتلا به سرطان پستان: نقش میانجی شفقت به خود و تاب آوری روان شناختی
سال 1402
ارائه شده در دوماهنامه فیض
اهمیت و جایگاه ابزارهای وب ۲ در آموزش مجازی؛ پیاده سازی رویکرد تعاملی در دانشگاه های مجازی ایران
سال 1392
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
رابطه انگیزه پیشرفت با پیشرفت تحصیلی در دانشجویان
سال 1390
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
رابطه هوش هیجانی، خودپنداره و عزت نفس با پیشرفت تحصیلی
سال 1389
ارائه شده در دوماهنامه راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
رابطه هوش هیجانی، خودکارآمدی و حمایت اجتماعی با سازگاری دانش آموزان دبیرستان
سال 1394
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
رابطه بین کمال گرایی منفی و اهمالکاری تحصیلی: نقش میانجی اضطراب امتحان و تعدیل کننده شفقت به خود
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه علمی مهارت های روانشناسی تربیتی
بررسی مقایسه ای سلامت روان و رضایت از زندگی زنان شاغل و غیرشاغل
سال 1397
ارائه شده در مجله اصول بهداشت روانی
مدل ساختاری اضطراب اجتماعی بر اساس کمال گرایی سازش نایافته و راهبردهای غیرانطباقی تنظیم شناختی هیجان با نقش میانجی نشخوار فکری
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
پیش بینی اشتیاق تحصیلی براساس خودباوری: نقش تعدیل کننده استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی
سال 1400
ارائه شده در دوفصلنامه پژوهش های روان شناسی اسلامی
بررسی مقایسه ای سلامت روانی، سازگاری زناشویی و پاسخ های مقابله ای در زنان بارور و نابارور
سال 1390
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
رابطه راهبردهای مقابله ای و حمایت اجتماعی با اضطراب امتحان دانش آموزان در پاندمی کووید۱۹: نقش واسطه ای تاب آوری تحصیلی
سال 1401
ارائه شده در دوفصلنامه روانشناسی بالینی و شخصیت
نقش واسطه ای عزت نفس و شفقت به خود در رابطه بین سبک اسناد و سازگاری دانش آموزان
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
رابطه حمایت اجتماعی ادراک شده و تاب آوری تحصیلی با اضطراب امتحان دانش آموزان
سال 1401
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی
پیش بینی اعتیاد به اینترنت نوجوانان بر اساس سبک های فرزندپروری با میانجی گری سبک های دلبستگی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه فرهنگی - تربیتی زنان و خانواده
ارتباط بین ویژگی های شخصیتی و کیفیت زندگی بیماران نارسایی قلبی: نقش میانجی رفتارهای خودمراقبتی
سال 1402
ارائه شده در فصلنامه روانشناسی سلامت
ارزیابی قابلیت های کارآفرینی دختران دانشجو
سال 1391
ارائه شده در فصلنامه زن و جامعه
پیش بینی رضایت از زندگی بر اساس رگه های شخصیتی، حمایت اجتماعی و بهزیستی معنوی
سال 1392
ارائه شده در فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
نقش میانجی تاب آوری و خودکارآمدی در رابطه بین حمایت اجتماعی ادراک شده با پریشانی روانشناختی در بیماران مبتلا به سرطان پستان
سال 1402
ارائه شده در دوماهنامه فیض
The relationship between body discrepancy and body image maladaptive coping strategies in female students: The mediating role of self-compassion and body shame
سال 1397
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی
The relationship between body image and adjustment in high school ‎students
سال 1390
ارائه شده در فصلنامه پژوهش در سلامت روانشناختی