مقالات کنفرانسهای داخلی
- بررسی رابطه بین جو مدرسه با میزان تمایل به کارگروهی دانش آموزان (از دیدگاه معلمان) در شهرستان چایپاره در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ ارائه شده در دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و علوم انسانی (1402)
- بررسی رابطه آشنایی با مهارتهای زندگی با سلامتی روانی دانشجویان دختر رشته روان شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ ارائه شده در دومین کنفرانس روانشناسی، علوم تربیتی، علوم اجتماعی و علوم انسانی (1402)
- پست مدرنیسم و برنامه درسی ارائه شده در دومین کنفرانس ملی توسعه پایدار در علوم تربیتی و روانشناسی، مطالعات اجتماعی و فرهنگی (1394)
- بررسی تأثیر آموزشهای ضمن خدمت بر میزان عملکرد دبیران بر اساس جنسیت، مدرک تحصیلی و سابقه ارائه شده در کنفرانس بین المللی علوم انسانی و مطالعات رفتاری (1393)
- رویکردها، مفاهیم و تصورات کودکان از برنامه درسی دینی در دوره ابتدایی ارائه شده در نخستین همایش ملی علوم تربیتی و روان شناسی (1393)
- برنامه درسی مبتنی بر تفکر انتقادی در دروس تعلیمات اجتماعی پایه پنجم و ششم ابتدایی ارائه شده در اولین کنفرانس بین المللی روان شناسی و علوم رفتاری (1393)
مقالات ژورنالهای تخصصی داخلی
- تبیین مولفه های رویکرد تلفیقی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک پژوهش کیفی منتشر شده در فصلنامه آموزش پژوهی (1402)
- واکاوی شاخصه های رویکرد معلمی در تربیت دینی دانش آموزان برای جامعه مهدوی منتشر شده در دوفصلنامه تربیت اسلامی (1401)
- بررسی ویژگی های روش های تدریس در برنامه درسی ملی علوم دوره ابتدایی در نظام آموزشی ایران و انگلستان: یک مطالعه تطبیقی منتشر شده در مجله پژوهش در آموزش علوم تجربی (1401)
- بررسی ساختار برنامه درسی دوره ابتدایی با تاکید بر رویکرد کاهش تمرکز منتشر شده در فصلنامه رویکردی نو در علوم تربیتی (1400)
- واکاوی درس کارورزی دانشجو- معلمان رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان: یک فهم آموزشی توسعه مدار منتشر شده در دوفصلنامه علمی پژوهش و نگارش کتب دانشگاهی (1400)
- واکاوی شاخصههای استقلال پژوهشی دانشجو- معلمان در فرایند توسعه حرفهای مطالعه موردی: دانشگاه فرهنگیان منتشر شده در فصلنامه مطالعات معرفتی در دانشگاه اسلامی (1400)
- شناسایی مولفه های مهارت های زندگی سازمان بهداشت جهانی در برنامه درسی مطالعات اجتماعی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی منتشر شده در فصلنامه پویش در آموزش علوم انسانی (1400)
- تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی منتشر شده در فصلنامه آموزش پژوهی (1400)
- تجارب معلمان دوره ابتدایی از آزادسازی برنامه درسی: یک رویکرد پدیدارشناختی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1399)
- تبیین بسترهای آزادسازی برنامه درسی در دوره ابتدایی منتشر شده در فصلنامه پژوهش در برنامه ریزی درسی (1399)
- تبیین نقش سرگروه های معلمان درکیفیت اجرای برنامه های آموزشی دوره ابتدایی: یک مطالعه کیفی منتشر شده در فصلنامه پژوهش های رهبری و مدیریت آموزشی (1398)
- معصومی نژاد، رضا، فتحی آذر، اسکندر، محمودی، فبروز و ادیب، یوسف. "تبیین ماهیت سطوح تصمیم گیری در آزادسازی برنامه درسی دوره ابتدایی: یک مطالعه تلفیقی." آموزش پژوهی، (25)7،116-83. (1400)
- معصومی نژاد، رضا، فتحی آذر، اسکندر، محمودی، فیروز و ادیب، یوسف. " مؤلفه های آزادسازی برنامه درسی با تأکید بر نقش معلم."فصلنامه توسعه حرفه ای معلم، (4)5، 1-23. (1399)