علی رضایی | سیویلیکا

علی رضایی

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده

معرفی

استان
فارس
شهر
آباده

سمتهای علمی و اجرایی علی رضایی در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده (عضو هیات علمی)
  • اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی (عضو کمیته علمی - هیات داوران)

مقالات علی رضایی در کنفرانس های داخلی

رابطه فرهنگ سازمانی با یادگیری سازمانی در شرکت بهره برداری و پخش فراورده های نفتی جنوب
سال 1394
ارائه شده در همایش ملی پژوهش های علوم مدیریت
رهیافت تصحیح خطای برداری اثرات تجارت بین الملل بر رشد اقتصادی و تورم در ایران
سال 1396
ارائه شده در کنفرانس سالانه پارادایم های نوین مدیریت در حوزه هوشمندی
تبیین ارتباط فرهنگ سازمانی، نوآوری و عملکرد در صنایع کوچک و متوسط استان فارس با رویکرد اقتصاد مقاومتی سال 1396 ایران
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی سکوت سازمانی و عوامل موثر بر آن
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش میانجی سکوت سازمانی بین وفاداری، قصد ترک خدمت و تعهد سازمانی
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین توانمند سازی رهبری و خلاقیت کارکنان با نقش میانجی اعتماد،اجتناب از عدم قطعیت و توانمند سازی روانشناختی
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین رهبری توانمندساز، اجتناب از عدم قطعیت، اعتماد و خلاقیت کارکنان با در نظر گرفتن روابط میانجی و تعدیل گر
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر تجربه برند بر رضایت از برند و وفاداری به برند
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر تعامل برند-مشتری بر تجربه برند ، مشارکت مشتری و نتایج رفتاری مشتری
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش اقتصاد دانش بنیان در ارتقای بهره وری و اقتصاد مقاومتی
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
رابطه حمایت سازمانی ادراک شده با عملکردشغلی کارکنان
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
رابطه بین تصویر برند، عشق برند،تبلیغات دهان به دهان، وفاداری و حسادت برند
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری برند
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی تاثیر شخصیت برند بر وفاداری برند با نقش میانجی ارزش ویژه برند
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه کارآفرینی درون سازمانی با رضایت شغلی در بین کارکنان (مطالعه موردی: بانک سپه شعب اقلید و آباده)
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی روابط بین قابلیت بازار، استراتژی های شرکت، نوآوری اکتشافی و عملکرد شرکت
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین قابلیت بازار با عملکرد شرکت
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش میانجی تعهد شغلی و خلاقیت شغلی بین رضایت شغلی، استرس شغلی و قصد ترک کار
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
رابطه هویت برند و افتخار به برند با رفتار شهروندی برند
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی نقش میانجی و تعدیل گر روابط برندو تصویر برند بین ارزیابی برند، اعتماد، رضایت، ارزش مشتری، کیفیت خدمات ادراک شده و وفاداری
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین ارزیابی برند، اعتماد، رضایت، ارزش مشتری، کیفیت خدمات ادراک شده و وفاداری با روابط برند
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
نقش توانمندسازی در ایجاد رفتارهای نوآورانه کارکنان
سال 1396
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با رویکرد اقتصاد مقاومتی
بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری با کیفیت خدمات و رضایت مشتری (مطالعه موردی: هتل های پنج ستاره شهر اصفهان)
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
تبیین ارتباط سیستم مدیریت برند و چابکی استراتژیک (مطالعه موردی: شعب بانک ملت در استان فارس)
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
بررسی تاثیر کیفیت خدمات ادراک شده بر رضایت مندی و قصد خرید مجدد در بخش هتل داری شهر اصفهان
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
بررسی تکنیک های بازاریابی در جهت حمایت از کالاهای ایرانی
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
بررسی تاثیر عوامل موثر بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی بر قصد خرید مصرف کنندگان و تصویر برند
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی
بررسی ارتباط بین تعهد سازمانی، سبک رهبری،فرهنگسازمانی درسازمان گمرک استان فارس
سال 1397
ارائه شده در اولین همایش ملی مدیریت با تاکید بر حمایت از کالا و خدمات ایرانی