ابراهیم زارع پور | سیویلیکا

دکتر ابراهیم زارع پور

دانشگاه شاهد

معرفی

عضو هیات علمی دانشگاه شاهد


علاقه مندی ها

مذاکره و فروش
برند
بازاریابی مالی و بانکی
تبلیغات

عضویت ابراهیم زارع پور در مجامع و انجمنهای علمی

  • عضو انجمن بازاریابی ایران

سمتهای علمی و اجرایی ابراهیم زارع پور در کنفرانس ها و نشستهای معتبر ایران

  • دانشگاه شاهد (عضو هیات علمی)

مقالات ابراهیم زارع پور در کنفرانس های داخلی

نقش فناوری اطلاعات در مهندسی مجدد سازمانها
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس دانشجویی فناوری اطلاعات ایران
بهداشت الکترونیک و مزایای آن در نظام سلامت اجتماعی
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش کشوری دانشجویی عوامل اجتماعی موثر بر سلامت
تاثیرات متقابل کارآفرینی و فناوری اطلاعات
سال 1389
ارائه شده در سومین کنفرانس ملی خلاقیت شناسی،TRIZ ومهندسی ومدیریت نوآوری ایران
بررسی رابطه ی سرمایه ی فرهنگی با ساختار خانواده مورد مطالعه منطقه 3 تهران و شهرستان طبس
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش شهروندی و مدیریت محله ای؛ حقوق و تکالیف
جامعه ایمن و مدیریت محلات با فناوری شناسایی از طریق امواج رادیویی( RFID)
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش شهروندی و مدیریت محله ای؛ حقوق و تکالیف
نقش کارآفرینی در محله ها بر رشد و توسعه اقتصادی
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش شهروندی و مدیریت محله ای؛ حقوق و تکالیف
مولفه های اساسی بازاریابی سبز(توسعه برندبا رویکردحامی محیط زیست)
سال 1389
ارائه شده در نخستین کنفرانس ملی بازاریابی و برندهای حامی محیط زیست
بررسی عوامل موثر بر ارزش و وفاداری مشتریان: مورد مطالعه محصولات صوتی تصویری در تهران
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی تاثیر شهرت شرکت، قمیت ها و هزینه ها بر ارزش و وفاداری مشتریان محصولات صوتی تصویری
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
توسعه مدل ارزش و وفاداری مشتری: بررسی تاثیر نوآوری کالا و خدمات بر ارزش و وفاداری مشتریان محصولات صوتی تصویری
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
مکانیابی شعب بانک پارسیان و سامان با استفاده از تئوری بازیها
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی مسائل اخلاقی فروش در راستای بازاریابی خاکستری
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
مدیریت دانش مشتری: استفاده تلفیقی از مدیریت دانش و مدیریت رابطه با مشتری برای کسب مزیت رقابتی پایدار
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بررسی تحلیلی ریسک های مرتبط بر شکوفایی خلاقیت منتهی به کارآفرینی
سال 1389
ارائه شده در اولین کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی
بهداشت الکترونیک و مزایای آن در نظام سلامت اجتماعی
سال 1389
ارائه شده در اولین همایش ملی دانشجویی مدیریت و فناوریهای نوین در علوم بهداشتی، سلامت و محیط زیست
بررسی مقایسه ای وضعیت رفتار شهروند سازمانی در کارکنان مدارس دولتی وغیر انتفاعی مقطع متوسطه
سال 1387
ارائه شده در اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی
طراحی مدلی برای انتخاب استراتژی مصرف کالای داخلی یا خارجی با استفاده از تئوری بازی ها
سال 1390
ارائه شده در کنفرانس بین المللی جهاد اقتصادی
اخلاق اقتصادی لازمه جهاد اقتصادی
سال 1390
ارائه شده در کنفرانس بین المللی جهاد اقتصادی
جایابی بهینه موسسات مالی و اعتباری با استفاده از نظریه بازیها
سال 1390
ارائه شده در چهارمین کنفرانس بین المللی تحقیق در عملیات ایران
ارتباط شاخصهای تعالی سازمانی با تعهد سازمانی: بکارگیری مدل آلن و میر
سال 1390
ارائه شده در نهمین کنفرانس بین المللی مدیریت
تاثیر هویت مذهبی بر وفاداری به برند با تاکید بر نقش سبک های تصمیم گیری خرید، اعتماد و نگرش مشتری
سال 1399
ارائه شده در ششمین کنفرانس ملی علوم انسانی و مطالعات مدیریت
تاثیر هویت اجتماعی بر وفاداری به برند با تاکید بر الگوی مصرف و سبک های تصمیم گیری خرید
سال 1400
ارائه شده در اولین همایش ملی اقتصاد، مدیریت و مهندسی مالی با تاکید بر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها

مقالات ابراهیم زارع پور در ژورنال های داخلی

بررسی تاثیر محرک های توصیه الکترونیک بر پذیرش بانکداری همراه و اعتماد اولیه
سال 1399
ارائه شده در فصلنامه سیستم های پردازشی و ارتباطی چندرسانه ای هوشمند
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, غیاث آبادی فراهانی, مریم, & صادقی, محمد. (1402). بررسی تاثیر خودافشایی، نگرانی های حریم خصوصی و میزان خشنودی بر آسودگی خاطر در بازاریابی در رسانه های اجتماعی (نمونه پژوهی: مشتریان دیجی کالا). مدیریت بازرگانی, 15(3), 622-645. doi: 10.22059/jibm.2023.340962.4342
سال 1402
زارع پور نصیرآبادی, ابراهیم, یوزباشی, علیرضا, اسکندر, فاطمه, & نیک پی, سعیده. (1402). بررسی تاثیر تجربه حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برنیات رفتاری مشتریان در صنعت گردشگری در شهر تهران. گردشگری و توسعه, 12(3), 59-76. doi: 10.22034/jtd.2022.348354.2636
سال 1402

سوابق استادی ابراهیم زارع پور

استادیار دانشگاه شاهد
1399

تحصیلات ابراهیم زارع پور

دکتری تخصصی مدیریت بازرگانی
1393 - 1398

سوابق شغلی ابراهیم زارع پور

تدریس دانشگاهی دانشگاه تهران
1402 - تاکنون
تدریس دانشگاهی دانشگاه علامه طباطبایی
1396 - تاکنون
سابقه کار دانشگاهی مدیر منابع انسانی
1401 - تاکنون

سوابق حضور ابراهیم زارع پور در دوره ها و کارگاههای تخصصی

مذاکره و فروش - هلدینگ کاریزما
مذاکره بانکی - بانک سامان
فروش بیمه - بیمه سامان
بازاریابی خدمات بانکی - بانک ایران زمین
مذاکره و فروش - ایرانخودرو
مذاکره و فروش - هپکو
مذاکره - وزارت تعاون
بازاریابی - جهاد دانشگاهی شهید بهشتی