مقالات کنفرانسهای داخلی
- آیا اضطراب امتحان میتواند کارکرد شناختی دانش آموزان را ارتقا دهد؟ ارائه شده در شانزدهمین کنفرانس بین المللی روانشناسی،مشاوره و علوم تربیتی (1402)
- آنچه خراب نیست، ترمیم نمی شود: ۲۴جلسه توانمندسازی شناختی دانش آموزان استعداد برتر (گزارش۴ مورد) ارائه شده در هشتمین کنگره بین المللی علوم روان شناختی و آموزشی (1402)
- Cognitive Intervention Can Improve Math Abilities, But Math Intervention May Not Significantly Improve Cognition A Pilot Study ارائه شده در سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری (1402)